­

פלטפורמת Movie Discovery מציעה למוסדות אקדמאיים, ספריות ציבוריות ובתי ספר פלטפורמת וידאו פנימית פרטית של סרטים למטרות לימוד, הנאה, העשרה ומחקר. 

המודל פשוט: מנוי כולל. תשלום אחד, גישה בלתי מוגבלת.

העולם עובר דיגיטציה בכל תחום. קלטות עברו מן העולם, תקליטוני DVD נשרטים בשימוש ממושך, החסנים ניידים (״דיסק און קי״) נוטים ללכת לאיבוד.
בנוסף, הטירחה שבהגעה לספריה לצורך השאלה ולאחר מכן החזרה של הסרט גוזלת זמן.
באמצעות אתר הסרטים, תוכן הוידאו זמין בכל עת לכלל אנשים המורשים ומכל מקום בו יש חיבור אינטרנט. מנויי ספרייה יכולים לגשת לסרטים בכל זמן. במוסדות חינוך ומחקר, ניתן להטיל משימת צפיה לפני השיעור או להפנות תלמידים לצפיה חוזרת בתוכן שנצפה. הצפיה יכולה להיעשות גם ממחשב בבית או מטלפון נייד, ללא הגבלת מספר המשתמשים או מספר הצפיות.

חווית משתמש/ת מעולה

במוסדות אקדמיה בעבר, מרצה שבקשה לרכוש סרט, היתה חייבת להזין פרטי כרטיס אשראי או לבקש מהספרייה שתרכוש זאת עבורה. מאחורי הקלעים התרחש תהליך מייגע:
פונים לספרייה -> ממלאים טופס בקשת רכישה -> ממתין לסיום המו"מ -> הסרט מגיע.
מרצות ומרצים רבים מקצרים תהליכים ופשוט שולפים את כרטיס האשראי הפרטי. אחר כך מתחיל תהליך של בקשת החזר או ספיגה של העלות.
מעייף, מתיש, יקר. עם מנוי למובי דיסקברי, אין צורך בכל זה: נכנסים וצופים. - הכניסה מתבצעת באמצעות LOGIN רגיל או שרת המוסד (פרוקסי). זה הכל.
ספריות ציבוריות נוהגות כבר שנים לרכוש DVD ולהשאיל אותם. מעבר לעמימות החוקית, הסרט זמין בכל פעם לאדם או משפחה אחת. במנוי לעומת זאת, הכל זמין לכולם. 
בבתי ספר נעשה שימוש גובר בוידאו, בעיקר בגלל ציפייה ודרישה הבאה מלמטה: לאנשים צעירים נוח יותר ללמוד ולחוות דרך מדיום אודיו ויזואלי. מורות ומורים רבים מחפשים את הדרך לעשות שימוש בסרטים באופן מושכל. יש לנו פתרון יחודי לבתי ספר, קראו עליו עוד כאן.  

איכות תוכן

הקו המנחה של בחירת הסרטים הוא הערך המוסף שבצפיה בהם: מעוררי מחשבה, מעשירי ידע, מאתגרים מוסכמות קיימות, חושפים עולמות שונים רעיונית. מאחורי רבים מהסרטים עומד תחקיר מעמיק וארוך ועבודה של מספר שנים. כל זאת מבלי לוותר על החוויה הרגשית, שנמצאת בכל סרט טוב. 

אנחנו דיגיטליים לגמרי (אבל השירות אנושי)

למה להסתכן ברכישה יקרה של סרט, שייעשה בו שימוש רק פעם אחת, בקורס אחד?
זוהי סיטואציה מוכרת במוסדות אקדמאים: סמינר חד פעמי לכמות תלמידים מצומצמת. המרצה מבקשת שתשיגו לה סרט. אם תרכשו DVD, עלולה להתפתח פיראטיות ואתם תימצאו חייבים משפטית. אם תרכשו קובץ ישירות מהיוצר-ת, המחיר לא יצדיק את עצמו (כאמור: קורס קטן, שימוש חד פעמי).
קראו עוד כאן על הכדאיות הכלכלית של השיטה

איך אמרתם שקוראים לכם?

החברה שמאחורי המיזם היא DocMovies. יש לנו הרבה מאוד ניסיון בוידאו דיגיטלי ברשת, שקדמו לו 23 שנה של הפקות סרטים. קראו כאן על פרויקטים קודמים ונוספים שלנו.

יתרונות נוספים:

גישה נוחה לאתר

ניתן לגשת באמצעות אימות כתובת IP, כמקובל במוסדות אקמאיים. או באמצעות כתובת דוא״ל ומסרון.
לפרטים נוספים

דיגיטציה

מוסדות רבים מחזיקים במאגרים גדולים בפורמטים שונים. המרה איכותית לקובץ דורשת ידע נרחב וניסיון רב. אנחנו לא רק מעבירים את הסרטים מפורמט לפורמט (משימה שגם היא אינה טריוויאלית), אלא בדרך מבצעים תיקוני צבעים, טיפול בדחיסה וניגודיות וכן טיפול בפס הקול.
אנחנו מביאים איתנו 20 שנות ניסיון בעריכה ובהכנה לשידור לכל ערוצי הטלוויזיה בעולם, לפסטיבלי סרטים בינלאומיים ולערוצים בינלאומיים כערוץ הנשיונל ג׳אוגרפיק וערוץ ההיסטוריה האמריקאי.
לפרטים נוספים

התאמה לצרכי המוסד
צוות הפיתוח שלנו הוא פנימי. נתקלנו כבר באינספור בקשות ווריאציות שונות להנגשת סרטים.
להכרת התכונות העומדות לרשותכם, אנא קבעו איתנו מועד להדגמה. נוכל לבצע אותה בשיחת וידאו או להגיע אליכם. 

לקביעת פגישה וקבלת פרטים נוספים: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

screening room

­