­

זה עתה סיימתם סרט חדש. או שאתם עובדים על סרט ויוצאים לחפש לו מימון. אתם שולחים עותק צפייה של הסרט הגמור או של הטריילר לאנשים שיכולים לעזור, לממן או להיות שותפים. אבל מה קורה עם הוידאו הזה אחרי ששלחתם אותו בחיל ורעדה ומתוך ציפייה לתגובה?!

בעמוד זה נספר לכם על שירות מיוחד ליוצרות ויוצרים, המאפשר מעקב אישי אחרי צפיות בסקרינר לסרט שלכם.
פרט ליוצרים, יכולים ליהנות מהשירות גם מפיקים ומפיצים.
השירות נקרא Screenable ונפרט כאן מהו ולמי הוא יכול לעזור.

בקצרה, כאשר אתם שולחים את הסרט שלכם למקבלי החלטות (מה שנקרא סקרינר), אתם נמצאים בעלטה: האם הוא היא צפו? ואם צפו, האם צפו בהכל? ברצף? בדילוגים? יותר מפעם אחת?

מערכת סקרינבל מאפשרת לכם לדעת מהו דפוס הצפייה. ולמה זה חשוב? - כדי שתדעו איך להמשיך מכאן הלאה: לפנות ולהזכיר, להציע פגישה וכדומה.
כרגע השירות מוצע בחינם למי שמסכימים-ות לשתף איתנו מחוויותיהם ולהעניק משוב על השימוש במערכת.

נתחיל 

מהו Screenable ובאילו מקרים הוא יכול לעזור?

 נניח שאתם עובדים על סרט. הגעתם לשלב מתקדם. אתם מחפשים כעת שותף או משקיע לרכישה מוקדמת. החלטתם לשלוח גירסת עריכה (rough cut) לפורום מקצועי לקו-פרודוקציות. בנוסף, אתם שולחים את גרסת העריכה גם לכמה מפיקים שהמליצו לכם עליהם, או כאלה שעבדתם איתם בעבר.  
אתם מרגישים שזהו יום המזל שלכם ומחליטים לשלוח את ה - rough cut גם לקניינים ומנהלי תוכניות בערוצי טלוויזיה ופלטפורמות OTT.

גירסת העריכה הזאת מכונה סקרינר.

סקרינר משמש כמובן גם לסרטים שהושלמו, כדרך לשכנע קניינים ופסטיבלים לרכוש או להזמין הקרנה.

אז שלחתם קישור לצפייה לנמענים נבחרים.
עכשיו אפשר להמתין בכסיסת ציפורניים והחזקת אצבעות לתגובות.

אבל אפשר לעשות עוד דבר, מועיל יותר:
לבדוק איך כל אחד ואחת מהנמענים צפו.
במילה ״לבדוק״, המשמעות אינה רק ״לחץ על הקישור״ או ״התחילה לצפות״, אלא ממש איך צפו, כל שניה ושניה. האם עצרו, האם דילגו, האם צפו יותר מפעם אחת?

screenable actions

היכן התועלת

אם הנמענת שלכם צפתה בכל הסרט, מתחילתו ועד סופו, פעמיים, כנראה שהוא מצא חן בעיניה. אפשר לפנות אליה ולהציע להתקדם.
אם לעומת זאת הנמען שלכם לא צפה כלל, אולי כדאי להזכיר לו בעדינות. אולי הוא פשוט שכח או לא מצא זמן. כמובן שקיימת אפשרות שהוא לא מעונין. המידע שיש בידיכם מאפשר לבצע מעקב בצורה מושכלת יותר (׳ידע זה כוח׳ / אמרו את זה קודם, לפניי / זה לא משנה).
תראו גם את הצעות המערכת שלנו, שמנסות להעריך את רמת הענין של הצופה על פי ניתוח אלגוריתמי, שאנחנו מבצעים לדפוסי הצפייה.

screenable analytics

רגע, אי אפשר לקבל את אותו מידע בוימאו?

לא. וימאו או יוטיוב מספקים לכם סטטיסטיקה כללית. האפשרות היחידה שלכם לדעת מי צפה בוימאו בסרט באופן אישי, היא להעלות את הסרט מספר פעמים ולשלוח כל וידאו לחוד, בכל פעם לנמען אחד.
מתיש!
ב - Screenable, המערכת מייצרת קישור יחודי לכל נמען ומציגה אחר כך נתונים רק עבורו או עבורה.
בנוסף, אינכם צריכים לנהל ססמאות כמו בוימאו. הקישור היחודי עבור כל נמען מסדר זאת.

לפני שנמשיך, נתייחס לשאלה "מדוע בכלל לשלוח קישור לנמענים בודדים?" - התשובה פשוטה: סקרינר מיועד למקבלי החלטות. לא לציבור הרחב. אתם שולחים סקרינר לאדם שיכול לקדם את הסרט שלכם, להשקיע בו או לרכוש אותו. לכן כדאי שתדעו ברמה פרטנית איך הוא או היא צפו בסרט שלכם.

למעשה, יש כבר שירותים כאלה בשוק. אנחנו עם סקרינבל עושים עוד שני דברים: הראשון הוא כמות גדולה של תכונות ובראשן כלי מדידה משוכללים. השני הוא הנגשה גם למפיקים עצמאים. זאת משום שלמערכות האחרות יש סף כניסה במחיר גבוה. כלומר, בשלב הזה, של ניסוי הבטא, המערכת תוצע לכם בחינם, אבל גם כאשר נעבור לתשלום, הוא יהיה שפוי ובהישג יד.

שליטה וביטחון

כאשר אתם יוצרים קישור לנמען, תוכלו להגביל את מספר הפעמים בהן הנמען יוכל לצפות וכמובן תאריך בו תוקף הקישור פוקע. אין צורך להיכנס ולנטרל את הגישה. הגישה לסרט תיסגר אוטומטית.
בנוסף, תוכלו לחסל את הקישור שיצרתם בכל רגע, באופן ידני. נתוני הצפייה עדין יישמרו כמובן.

screenable configure invite

חיסכון אדיר בזמן

אין צורך שתעלו את הוידאו לשרתים שלנו. אנחנו יודעים, כל כך הרבה מערכות דורשות העלאה, כבר אין לכם כוח. אז מאחר שוימאו הוא הסטנדרט התעשייתי, יצרנו התממשקות איתו. תוכלו פשוט לחבר את חשבון הוימאו שלכם ל - Screenable. הסרט שלכם ינגן משם, אבל יוצמדו אליו יכולות המעקב של Screenable.

screenable connect vimeo

מה אנחנו מבקשים

תשתמשו במערכת. תיהנו ממעקב פרטני ומדויק. שלחו סקרינרים למי שתרצו. תנו לנו משוב.
Win-Win

להצטרפות, אנא שלחו מייל ל - This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

screenable slogan 

 

­