הוראה באמצעות סרטים

movie education

אנחנו שמחים להציג כאן רשומת בלוג עשירה, מעוררת השראה ומלאת ניסיון, מאת לא שוטרת, מורה ומחנכת בכיתות ז'-יב':

100 שנות קולנוע, אלפי סרטים היסטוריים והתפשטות הכיתות החכמות, יצרו מציאות בה אין צורך לשכנע את מורי ההיסטוריה בקהל לעשות שימוש בסרטים. היום ברור למורים, למדריכים ולמנהלים, כי ספר הלימוד, הלוח וגרונו של המורה הם רק חלק מאמצעי ההוראה בכיתה. קוראים לזה "שיעורים מתוקשבים", אני חושבת. אבל השם לא חשוב, חשוב לגוון את שיטות ההוראה, להשתמש בטכנולוגיה וביצירות העומדות לרשותנו. האם זה כל כך פשוט? כן ולא. הדימוי הוויזואלי עובד, נחרת בזיכרון ולרוב מהנה. אבל אם נרצה לוודא שהפקנו את המיטב משיעור המשלב קולנוע והיסטוריה, נצטרך להשקיע מחשבה וזמן בהכנתו. הנה כמה תובנות ודוגמאות שיחסכו לכם חלק מהעבודה ו(אולי) חלק מהטעויות. צפייה נעימה!

לקריאת הרשומה המלאה בבלוג הגיע זמן חינוך